Regulamin współpracy

Regulamin współpracy

Umawianie i odwoływanie wizyty

  1. Rejestracja wizyty odbywa się poprzez kontakt telefoniczny pod numerem +48 724 525 515 bądź kalendarz wizyt
  2. Zarejestrowanie wizyty oznacza akceptację niniejszego Regulaminu
  3. Potwierdzenie wizyty odbywa się poprzez kontakt sms-owy w piątek w tygodniu poprzedzającym planowaną wizytę
  4. Pacjent ma możliwość odwołać wizytę na 48 h przed spotkaniem,
  5. Dwukrotne przełożenie wizyty jest bezpłatne, za każde kolejne doliczana jest opłata w wysokości ¼ aktualnej ceny konsultacji

Cennik

  1. Aktualny cennik podany jest na stronie www.diet-etyczna.pl w zakładce Oferta
  2. W wyjątkowych sytuacjach oraz w przypadku diet dla osób aktywnych i sportowców ceny ustalane są indywidualnie
  3. Cena treningu personalnego oraz zajęć grupowych uzależniona jest od miejsca przeprowadzania zajęć.

Wizyta

  • Pacjent najpóźniej do 2 dni przed wizytą powinien przesłać na adres kontakt@diet-etyczna.pl wyniki badań wraz z wypełnionym wywiad informacyjno-dietetyczny, jeśli nie zrobił tego online poprzez stronę internetową.
  • Głównie przyjmuję płatność gotówkową, jest jednak możliwość płatności na konto bankowe najpóźniej w dniu konsultacji na podany w wiadomości prywatnej numer rachunku bankowego
  • Brak wiadomości mailowej z wypełnionym wywiadem skutkuje odwołaniem wizyty.

Zalecenia

  1. Po wizycie w ciągu 7 dni roboczych na maila wysyłane są zalecenia wraz z planem żywieniowym na podany w formularzu adres mailowy
  2. Po tygodniu od otrzymania planu żywieniowego pacjent ma prawo wysłać wiadomość z pytaniami odnośnie zaleceń oraz prośba o drobne zmiany posiłków- odmienne preferencje smakowe (czas oczekiwania na odpowiedź wynosi do 5 dni roboczych)
  3. W przypadku nie ujawnienia w tracie wywiadu żywieniowo-informacyjnego fatycznego stanu zdrowia nie ponoszę odpowiedzialności za konsekwencje stosowania diety/suplementacji
  4. Każdy Pacjent ma obowiązek prowadzenia TABELI RAPORTU POSTĘPÓW, jest to narzędzie do oceny zmian i określenia powodu tych zmian na przestrzeni czasu stosowania zaleceń żywieniowych.
  5. Każdy Pacjent ma obowiązek cotygodniowego raportowania do czasu kolejnej wizyty/ spotkania online:
*
    • aktualnej masy ciała
    • 3 podstawowych obwodów: talia, pas, biodra
    • Poziom energii oraz sytości
    • Informacji o odstępstwach od diety: zarówno podjadaniu jak i niedojadaniu
    •  jest to moment na zadawanie pytań oraz rozwianie wątpliwości 😊
  6. Nie biorę odpowiedzialności za brak efektów dietetycznych bądź trenerskich w momencie nie realizowania założonych celów